Service General

Produsele cu motor electric (pompe apa, aparate sudura, motoare electrice, scule electrice) vor fi trimise pentru garantie la sediu nostru din Loc. Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov pentru a fi redirectionate catre centrul de service.

GDM Service si Mentenanta Adresa: Bucuresti, Sect. 2, Sos. Fundeni Nr.120B Telefon: 0767.146.188 Web: www.gdmservice.ro

Service Parteneri

# Produsele marca Elefant, Procraft, Rotor, Partner Pro, Baikal

Produsele de la Parteneri vor fi trimise la centrul lor de service, urmand Procedura de Garanție/Service.

PROCEDURA SERVICE IN GARANTIE

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la Eurounelte pentru a fi redirectionat catre service va rugam sa urmati cu strictete pasii de mai jos :

1. Completeaza formularul de service aici:

Formular de service

ATENTIE: Formularul de service se proceseaza automat utilizand tehnologii de Inteligenta Artificiala si necesita completarea lui in mod corect pe toate campurile. Completarea cu informatii eronate sau necompletarea completa a tuturor campurilor duce automat la respingerea acestuia. Procedura de garantie/service se considera demarata doar de la momentul inaintarii unui Formular de service completat integral si corect.

ATENTIE: completarea eronata sau incompleta a Formularului de service, NU se considera demarare/incepere/notificare a Procedurii de Garantie/Service.

2. Dupa analiza Formularului de service (completat integral si corect), Echipa EuroUnelte va va trimite la adresa de email indicata de Dvs. in Formularul de Service, un mesaj legat de organizarea preluarii produsului pentru service.

PRECIZARE IMPORTANTA: Va rugam sa pregatiti cu atentie produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat, decontaminat (dupa caz), igienizat corespunzator si insotit de: factura de achizitie, certificatul de garantie, Formularul de service cu indicarea detaliata a defectiunii pentru care se solicita intervantia.

ATENTIE: Produsele care au fost folosite in cadrul unor instalatii (de exemplu: pompe de apa, pompe de recirculare, presostate/presscontroale/vase de expansiune, hidrofoare, panouri control, etc) trebuie insotite de procesul verbal de instalare emis de instalatorul care a realizat montajul lor initial.

PRECIZARE: In cazul in care produsele ajung neinsotite de documentele de mai sus, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona cererea de interventie service in cadrul garantiei.

!!! ATENTIE !!! : Produsele cu motor pe combustie/compresie (pe benzina/motorina/etc) sau in care pentru functionare s-a folosit carburant si respectiv ulei si/sau lichid de frana/etc, trebuie trimise doar dupa ce se goleste carburantul (benzina ori motorina), uleiul, lichidul de frana, etc.

Curierul are dreptul sa refuze preluarea produselor la care are indicii ca nu au fost igienizate (ex. prezinta mirosuri neplacute, scurgeri neidentificate din/pe colet), respectiv daca are indicii ca produsul nu a fost golit de lichide periculoare.

!!! ATENTIE !!! : trimiterea de produse care contin combustibil (benzina, motorina, etc), uleiuri ori lichid de frana pot produce daune pe fluxul de procesare al Curierului (daune materiale sau chiar vatamari corporale in caz de accident).

Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat (recomandam in general cutie de carton, dar in functie de specificul produsului trebuie adaptata ambalarea folosindu-se unde este cazul cutii de lemn, protectie de folie cu bule, etc) pentru a putea fi transportat in siguranta de Curier.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru garantie nu este/nu sunt curatat/e si igienizat/e, solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

ATENTIE: In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, necuratate, neigienizate, contaminate vor fi refuzate la service.

ATENTIE: In cazul in care produsul nu este bine ambalat, Curierul nu isi asuma raspunderea pentru transport!

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru servisare in garantie nu este/nu sunt insotit/e de documentele specificate in Procedura de Garantie si in Certificatul de Garantie Cadru (ex. Factura Achizitie, Certificat Garantie, iar in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, document instalare al produsului de personal autorizat), solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/e pentru servisare in garantie este unul functional/defectiunea nu se confirma/defectiunea invocata nu face obiectul garantiei si respectiv solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

NOTA IMPORTANTA: in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, produsul trebuie insotit pe langa Factura de Achizitie si Certificatul de Garantie, dat fiind specificul acestora si de document instalare a produsului de personal autorizat.

1. Repararea

2. Inlocuirea

3. Ramburs contravaloare produs din Factura de Achizitie (produsul nu poate fi reparat sau inlocuit): prin mandat postal pe numele si la adresa Tutularului Facturii de Achizitie a produsului SAU cont bancar din Romania al Titularului Facturii de Achizitie (cont bancar comunicat de acesta).

Dupa completarea Formularului in mod integral si corect, solutionarea garantiei se face de catre service in maximum 15 zile calendaristice (de la ajungerea in service).

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre EURO UNELTE TRADING SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid ales de EuroUnelte (ex. Sameday Curier. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

NOTA IMPORTANTA: in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, produsul trebuie insotit pe langa Factura de Achizitie si Certificatul de Garantie, dat fiind specificul acestora si de document instalare a produsului de personal autorizat.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastreaza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare in service, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service sau nepreluate de la curier in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Exemple produse care NU fac obiectul garantiei, respectiv produse care:

1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
3. sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
4. au fost operate eronat, au fost facute setari ori instalari incorecte
5. prezinta surse defecte - condensatori sparti, cordoane alimentare deteriorate/modificate, etc
6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
7. prezinta interventie/deteriorare mecanica sau plastica ori orice fel de interventie neautorizata
8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
9. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale, precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru garantie nu este/nu sunt curatat/e si igienizat/e, solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru servisare in garantie nu este/nu sunt insotit/e de documentele specificate in Procedura de Garantie si in Certificatul de Garantie Cadru (ex. Factura Achizitie, Certificat Garantie, iar in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, document instalare al produsului de personal autorizat), solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/e pentru servisare in garantie este unul functional/defectiunea nu se confirma/defectiunea invocata nu face obiectul garantiei si respectiv solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

EuroUnelte - Magazin Exclusiv Online

Suntem un Magazin ONLINE 100% românesc, lansat în 2015, creat din dorința de a oferi gospodarilor, meseriașilor, meșterilor și fermierilor posibilitatea de a achiziționa online, cu livrare la adresa indicată în comandă, de produse cât mai avantajoase din punct de vedere al raportului calitate-preț.

După peste 8 ani de activitate continuă, cu mai mult de 500.000 de comenzi expediate în acești ani clienților, EuroUnelte.ro continua să inoveze în segmentul său de activitate și să implementeze permanent tehnologii pentru îmbunătățire și eficientizare operațională, inclusiv tehnologii de Inteligență Artificială, care vin să susțină filosofia ofertei EUROUNELTE grupate sub deviza "DE LA ROMÂNI-PENTRU ROMÂNI".

Tehnologiile de tip Inteligență Artificială facilitează vizitatorilor Magazinului Online EuroUnelte.ro posibilitatea plasării de comenzi non-stop, iar mai jos se regăsește orarul Operatorilor Umani care pot prelua comenzi telefonice de la clienții care optează pentru plasarea comenzii în acest mod.

EuroUnelte - Magazin Exclusiv Online

Suntem un Magazin ONLINE 100% românesc, lansat în 2015, creat din dorința de a oferi gospodarilor, meseriașilor, meșterilor și fermierilor posibilitatea de a achiziționa online, cu livrare la adresa indicată în comandă, de produse cât mai avantajoase din punct de vedere al raportului calitate-preț.

După peste 8 ani de activitate continuă, cu mai mult de 500.000 de comenzi expediate în acești ani clienților, EuroUnelte.ro continua să inoveze în segmentul său de activitate și să implementeze permanent tehnologii pentru îmbunătățire și eficientizare operațională, inclusiv tehnologii de Inteligență Artificială, care vin să susțină filosofia ofertei EUROUNELTE grupate sub deviza "DE LA ROMÂNI-PENTRU ROMÂNI".

Tehnologiile de tip Inteligență Artificială facilitează vizitatorilor Magazinului Online EuroUnelte.ro posibilitatea plasării de comenzi non-stop, iar mai jos se regăsește orarul Operatorilor Umani care pot prelua comenzi telefonice de la clienții care optează pentru plasarea comenzii în acest mod.

Luni - Vineri: 08:00 - 16:00 (Comenzi Online Non-Stop)

Sâmbătă - Duminică: nelucratoare (Comenzi Online Non-Stop)

<p><strong>Comenzi Telefonice: </strong><a href="tel:0374710820" title="tel:0374710820">0374 710 820</a></p><p>(doar pentru comenzi noi produse)</p>

Comenzi Telefonice: 0374 710 820

(doar pentru comenzi noi produse)

<p><strong>Punct de Lucru</strong><br/>IF, Ștefăneștii de Jos, Linia de Centură Nr. 2G, Hala 1. <strong>(</strong><span style="text-decoration:underline"><strong>LA</strong></span><strong> </strong><span style="text-decoration:underline"><strong>LOCATIE NU SE PREIAU PRODUSE PENTRU RETUR/GARANTIE</strong></span><strong>)</strong></p>

Punct de Lucru
IF, Ștefăneștii de Jos, Linia de Centură Nr. 2G, Hala 1. (LA LOCATIE NU SE PREIAU PRODUSE PENTRU RETUR/GARANTIE)