Cum comand?
Caseta de cautare situata in partea superioara este o alta optiune prin care poate fi gasit produsul dorit.
Folosind meniurile de navigare (superior sau din partea stanga) se poate ajunge la categoria produselor de interes.
Filtrele corespunzatoare fiecarei categorii, ajuta la gasirea produsului in functie de specificatiile / caracteristicile tehnice de care aveti nevoie. Astfel, puteti vizualiza doar produsele care corespund cerintelor dumneavoastra.
Pentru o noua cautare in cadrul aceleeasi categorii trebuie sa anulati filtrele introduse initial.
Daca sunteti la prima comanda, va puteti crea oricand un cont inainte de plasarea comenzii prin accesarea butonului de creare cont.
Urmatorul loc in care va puteti crea un cont este in pagina de finalizare a comenzii > sectiunea Informatii client > Informatii de contact > click pe "Ai deja un cont? Intrati" > "Nu ai cont? Creeaza cont nou".
Daca nu ati creat un cont inainte de plasarea comenzii o veti putea face in pagina de informatii comanda plasata.
Cosul de cumparaturi este situat in partea dreapta, in caseta cu acelasi nume. Pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi, faceti click pe butonul “Adauga in cos”. In cosul de cumparaturi veti gasi produsele selectate de dumneavoastra.
Aici aveti posibilitatea de a schimba cantitatea produselor, fie prin introducerea cantitatii manual, fie prin interactiunea cu butoanele de adaugare ("+") si diminuare ("-") cantitate. Noua cantitate se va actualiza automat.
Daca doriti sa cumparati si alte produse folositi butonul “Inapoi la magazin”.
Pentru a comanda produsele din cosul de cumparaturi, mergeti in pasul urmator, unde veti completa informatiile din pasii denumiti "Informatii client", "Metoda livrare" si "Metoda de plata".
Daca sunteti la prima comanda pe site-ul Eurounelte, puteti alege sa va creati un cont inainte de plasarea comenzii sau puteti opta in a-l salva dupa plasarea comenzii.
Daca aveti deja un cont, puteti intra in cont, iar informatiile despre livrare asociate contului se vor prelua automat.
Pentru a plasa o comanda, pasii sunt urmatorii:
1. Bifati acordul pentru Termeni si conditii (dupa ce le-ati citit in prealabil)
2. Apasati pe butonul "Pasul urmator"
3. Completati informatiile despre livrare in sectiunea "Informatii client"
4. Alegeti "Metoda de livrare"
5. Alegeti "Metoda de plata"
6. Verificati informatiile si apasati pe butonul "Finalizeaza comanda".
Cum plătesc?
Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii Dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei EuPlatesc. Eurounelte.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
EuPlatesc ( EuroPayment Services SRL ) este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9950/2006 si numar de identificare fiscala RO18773866.
Plata in rate card de credit (online) se poate face in maxim 6 rate fara dobanda, în funcție de tipul de card emis de Banca Dvs.
Card-urile de credit acceptate sunt:
- BANCA TRANSILVANIA
- BCR
- BRD
- ALPHA BANK
Plata prin OP (ordin de plata) se face doar in cazuri punctuale, agreate prealabil cu Echipa EuroUnelte, in baza facturii proforme emise de Euro Unelte Trading SRL.
Comenzile agreate cu Echipa EuroUnelte a fi plătite cu Ordin de Plată, se procesează pentru a fi preluate de Curier numai dupa intrarea integrala a sumei in contul Euro Unelte Trading SRL.
Modalități de livrare
Livrare oriunde in tara se face prin Sameday Curier sau altă firmă de curierat contractată de Echipa EuroUnelte.
Durata de livrare poate varia in functie de fluxul operational al Curierului si zona geografica.
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.eurounelte.ro este de 3-4 zile lucratoare din momentul confirmarii procesării comenzii. In anumite situatii (ex. sarbatori legale, perioade cu varfuri de comenzi pentru curieri ori alte situatii neprevazute), www.eurounelte.ro(respectiv Euro Unelte Trading SRL) isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, după primele 3 incercări de livrare coletul, este returnat de firma de curierat către expeditorul EuroUnelte.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in mod obligatoriu sa utilizati Facilitatea Deschidere Colet la Livrare in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare, refuzând recepția în caz de deteriorări produs ori componente produs, produs diferit față de cel comandat, ori lipsa componente/accesorii produs, precum și în orice alte situații care vă fac să considerați că nu este oportună recepția coletului.
Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare!
LIVRARE CU DESCHIDERE COLET
Toate produsele livrate de EuroUnelte beneficiaza de facilitatea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE.
Optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului. Destinatarul are obligatia de a solicita verificare a coletului impreuna cu agentul firmei de curierat. Agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului.
In cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, coletul se refuza (nu se receptioneaza).
In cazul in care produsul/produsele din colet nu este/sunt ceea ce ati comandat, coletul se refuza (nu se receptioneaza).
In cazul in care produsul/produsele din colet prezinta urme de lovituri, deteriorari, componente lipsa sau componente deteriorate, coletul se refuza (nu se receptioneaza).
MENȚIUNE IMPORTANTA: Preluarea coletului (receptionarea) de la curier presupune ca ați verificat coletul, ați deschis coletul la livrare și NU ați identificat nici un motiv pentru care sa refuzați preluarea/recepționarea lui.
Orice reclamatie survenita ulterior livrarii coletelor cu aceasta Facilitate de Deschidere Colet la Livrare (receptionarii coletului la destinatie), nu este luata in considerare.
EuroUnelte - Magazin Exclusiv Online
Suntem un brand 100% românesc, lansat în 2015, anul în care a luat naștere și magazinul nostru online, creat din dorința de a ajuta micii fermieri și meseriași cu cele mai avantajoase produse din punct de vedere calitate-preț.
Filosofia Eurounelte este una cât se poate de simplă: să îți furnizeze produse de o calitate excepțională la un preț cât mai mic și o valoare solidă în ceea ce privește design-ul, materialele și manopera.
EuroUnelte - Magazin Exclusiv Online
Suntem un brand 100% românesc, lansat în 2015, anul în care a luat naștere și magazinul nostru online, creat din dorința de a ajuta micii fermieri și meseriași cu cele mai avantajoase produse din punct de vedere calitate-preț.
Filosofia Eurounelte este una cât se poate de simplă: să îți furnizeze produse de o calitate excepțională la un preț cât mai mic și o valoare solidă în ceea ce privește design-ul, materialele și manopera.
Luni - Vineri: 08:00 - 16:00 (Comenzi Online Non-Stop)
Sâmbătă - Duminică: Închis (Comenzi Online Non-Stop)
Comenzi Telefonice: 0374 710 820
(doar pentru comenzi noi produse)
Punct de Lucru
Ștefăneștii de Jos, Linia de Centură Nr.2G, Hala 1
SC Euro Unelte Trading SRL, CUI: RO34133834, J40/2068/2015, Capital Social 15.200 Ron