Hidrofor AQUATIC Elefant, 0.55Kw, 24L, 50L/Min,100%Cupru, Autojet 80S (683)

24 - 72 ore

25 lei
(Nu exista taxe kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.)

14 zile

Elefant Aquatic

BEME-683

Nou

378.00 lei TVA inclus



Garantie : 24 luni




  • Disponibil in 6 rate fara dobanda la plata cu cardul
  • Livrare cu deschidere colet

    Produsul va ajunge la dumneavoastra in
    maxim 24 - 72 ore.

  • Bani inapoi garantat

    14 zile drept de retur
    pentru toate produsele

  • Garantie 24 de luni

    S-a stricat? Il reparam in baza garantiei.

  • 100% Magazin romanesc

    Impreuna sustinem Romania

  • Comanzi in siguranta

    Datele tale sunt securizate pentru cumparaturi in deplina siguranta



Hidrofor AQUATIC Elefant Autojet 80S

  • Putere: 0.55Kw
  • Tensiune alimentare: 220V
  • Nivel zgomot: 45 dB
  • Inaltime de refulare: 40m
  • Adancime de absortie: 9m
  • Debit maxim: 50l/min
  • Tip curent: Monofazat
  • Culoare: Albastru

Politica de returnare

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Euro Unelte Trading S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin urmatorul formular de retur : http://eurounelte.ro/content/7-formular-de-retur-produs .

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 Pentru a trimite un produs la retur te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos.
  • 2. Completeaza formularul de retur aici http://eurounelte.ro/content/7-formular-de-retur-produssi astepta sa fii contactat de colegii nostrii.
  • 3. Dupa ce ai primit confirmarea de trimitere te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat la alegere la adresa indicata de colegii nostri. ( Recomandam trimiterea prin - CARGUS CURIER – NR.TELEFON 021.9292 sau 021.9330 ) Plata transportului pentru produsele trimise (retur) este in sarcina dumneavoastra.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur din confirmarea primita pe mail. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

 

Obligatiile care revin Euro Unelte Trading S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Euro Unelte Trading S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica completant formularul de retur aici http://eurounelte.ro/content/7-formular-de-retur-produs in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

 

 

Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Euro Unelte Trading S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Euro Unelte Trading S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

 

Cum comand? – Eurounelte.ro

Alegerea produselor

Folosind meniurile de navigare (superior sau din partea stanga) se poate ajunge la categoria produselor de interes.

Filtrele corespunzatoare fiecarei categorii, ajuta la gasirea produsului in functie de specificatiile / caracteristicile tehnice de care aveti nevoie. Astfel, puteti vizualiza doar produsele care corespund cerintelor dumneavoastra.
Pentru o noua cautare in cadrul aceleeasi categorii trebuie sa anulati filtrele introduse initial.

Pentru a compara produse asemanatoare la prima vedere, puteti utiliza modulul de comparare. Acesta poate fi apelat prin apasarea butonului "Sistem de comparatie". Comparatia poate fi facuta pentru produse din cadrul aceleeasi categorii, numarul maxim de produse selectate fiind 4.

Caseta de cautare situata in partea superioara este o alta optiune prin care poate fi gasit produsul dorit.

Eurounelte wishlist este un modul implementat, menit sa va ajute la organizarea si previzualizarea unei posibile comenzi.
Puteti muta continutul wishlist-ului in cosul de cumparaturi, folosind optiunea "Adauga produsele in cos".

Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este situat in partea dreapta, in caseta cu acelasi nume. Pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi, faceti click pe butonul "Adauga in cos".

In cosul de cumparaturi veti gasi produsele selectate de dumneavoastra. Aici aveti posibilitatea de a schimba cantitatea produselor, folosind "Actualizeaza cosul", pentru a face modificarile dorite.
Daca doriti sa cumparati si alte produse folositi butonul "Continua cumparaturile".

Pentru a comanda produsele din cosul de cumparaturi, completati informatiile din sectiunea "Detalii livrare comanda".

  • Daca sunteti la prima comanda pe site-ul Eurounelte, completati formularul "Sunt client nou" cu informatiile de contact, informatiile pentru facturare si datele de autentificare.
  • Daca sunteti client Eurounelte, completati formularul "Sunt deja client" cu datele de autentificare (e-mailul si parola dumneavoastra).

Verificati corectitudinea datelor si apasati pe butonul "Trimite comanda acum".

 

Cum platesc ? – Eurounelte.ro

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

 

NOU !

Plata in rate card de credit (online) - Se poate face in maxim 6 rate fara dobanda.

Card-urile de credit acceptate sunt:

CardAvantaj
BRD Finance
Star-BT (Banca Transilvania)

Bonus Card Garanti Bank

 

Plata cu Cardul (direct pe site)

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei EuPlatesc. Eurounelte.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

EuPlatesc ( EuroPayment Services SRL ) este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9950/2006 si numar de identificare fiscala RO18773866.
 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Euro Unelte Trading SRL.

Factura proforma va fi emisa in urma solicitarii pe mail comenzi@piesesiunelte.ro sau prin telefon la nr. 0374.710.810

 

 

Modalitati Livrare – Eurounelte.ro

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

  1.    Livrare oriunde in tara prin Cargus Curier.
  2.    Livrare oriunde in tara prin Sameday Curier.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.Eurounelte.ro este de 24, maxim 72 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, Euro Unelte Trading SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului.

Livrarea cu verificare

  • toate produsele livrate de firma noastra beneficiaza de aceasta facilitate
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul Euro Unelte Trading SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat. 

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

 

 

 

Garantia produselor

Pentru a trimite un produs in service te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos.
  • 2. Completeaza formularul de service aici http://eurounelte.ro/content/8-formular-de-service-produs si astepta sa fii contactat de colegii nostrii.
  • 3. Dupa ce ai primit confirmarea de trimitere te rugam sa trimiti produsele prin intermediul firmei de curier CARGUS CURIER – NR.TELEFON 021.9292 sau 021.9330 la adresa indicata de colegii nostri.  Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre  Euro unelte trading SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid CARGUS CURIER. Orice alta metoda de trasnporta este suportata de catre expeditor.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur din confirmarea primita pe mail. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate/reparate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul EURO UNELTE TRADING SRL. in strada Sos.Bucuresti Urziceni Nr.17 , Complex Natura Center Hala 5.

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:

1. Repararea

2. Inlocuirea 

3. Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau inlocuit - contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea initiala din comanda. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre EURO UNELTE TRADING SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Cargus Curier sau Sameday Curier. Orice alta metoda de trasnporta este suportata de catre expeditor.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc

2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate

3. sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.

4. sau efectuat setari si instalari incorecte

5. prezinta surse defecte - condensatori sparti

6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor

7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor

8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor

9. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

 

Scrieţi o recenzie

Hidrofor AQUATIC Elefant, 0.55Kw, 24L, 50L/Min,100%Cupru, Autojet 80S (683)

30 alte produse in aceeasi categorie :