Garantia produselor

 

 

Puncte service produse comercializate Eurounelte.ro :

GDM Service si Mentenanta – Service exclusiv pentru unelte cu motor pe benzina

Adesa : Sos. Fundeni Nr.120B, Sector 2, Bucuresti

Telefon : 0767.146.188

Web : www.gdmservice.ro

 

Retea de service-uri in toata tara pentru produsele HECHT, RURIS, O-MAC – Adresele acestor puncte de service sunt afisate pe certificatele de garantie oferite de producatori.

 

Pentru produsele MICUL FERMIER si DEETOOLZ centrele service autorizate sunt :

Centre de service autorizate MICUL FERMIER si DEETOOLZ

 

ORAS

NUME SERVICE

TELEFON

ADRESA

 Targu-Mures

SC.ALTISANSERVICETEAM SRL

773962622

Oras Targu-Mures, Str.PiataBolay,nr.9,ap.2

 Focsani

SC.AVAGOSENSERVICE SRL

761273134

Oras Focsani, jud.Vrancea, Str.Marasesti, nr.76

 Ramnicu Valcea

SC.BAGSCAR SRL

350420514

Oras Ramnicu Valcea, Str.Virgiliu, Nr.7.

 Filiasi

SC.CASROM SRL

350420514

Oras Filiasi, Jud.Dolj, BD.Racoteanu, nr.163A

 Harseni

SC.CONSTRUZIONIEDILCOM SRL

350420514

Oras Harseni, Jud.Brasov, nr171

 Targoviste

SC.CRIBOTEHNICATG.SRL

730779758

Oras Targoviste, str.Calea Campulung, Nr.92.

 Targoviste

SC.HIBRID SRL

723278875

Oras Targoviste, Jud.Dambovita, Str.CaleaPloiesti,nr19

 Targu jiu

SC.JEANAPIS SRL

0253225930

Oras TarguJiu, Jud.Gorj, Str.AleaTeilor, Bl.16, Sc.1, et.2, ap.12

 Iasi

SC.LAION SRL-D

0787347020

Oras Iasi, Jud.Iasi, Str.Stupinelor, nr.29, cartierul.Tomesti.

 Beclean

SC.MMRSERVTOOLS SRL-D

0787347020

Oras Beclean, str. MihailKogalnceanu, nr.36

 Craiova

SC.MOSTOLES SRL

762941611

Oras Craiova, jud.Dolj, str.Braila, nr.31

 Campina

SC.NEDEIRATELESAT SRL

753103754

Oras Campina str. M.Kogalniceanu,nr.15

 Baia Mare

SC.PIATETA SRL

(40)262277266

Oras BaiaMare, str.Pasunii,nr.12.

 Timisoara

SC.ROCKGARDEN. SRL

744870373

Oras Timisoara, Jud.Timis, str.Closca, nr.21

 Cluj Napoca

SC.SOMANTOSERV SRL

740189549

Oras Cluj Napoca, str.GiordonBruna, nr12.

 Ploiesti

SC.TOTALTOOLS& SERVICE ENTERPRISE SRL

733149662

Oras Ploiesti, str.Postei, nr,49

 Bistrita

SC.VALAHIAEXIM SRL

742778108

Oras Bistrita, str.Infratirii, nr.11A

 Oradea

SC.PRIMUSVEST SRL

0758948456

Oras Oradea, judetulBihor,,strTraian Blazovovici nr. 5

 Roman

SC.EUROTEHNIC SRL

0727743214

Oras Roman judetulNeamt, str.RomaMusat, bl14, parter

 Deva

SC.TRANSILVANIAUNIVERSAL SRL

0722373177

Oras Deva,str. horeabl5, parter, judetul Hunedoara

 Mihailesti

SC.INAGARDENSERVICE SRL

0744870373

Oras Miailesti, judetul GIURGIU,str.CaleaBucurestinr.924

 Iasi

SC.POLIDOMPARTENERS SRL

0726010110

Oras Iasi, str. Morilor, nr. 68

 Brasov

SC.TETANPRODCOM SRL

0726010110

Oras Brasov,str.Fantanii nr.14, cart. Stupini, judetul Brasov

 Tulcea

SC.JAKI SRL

0744342844

Oras Tulcea, judetul Tulcea, str.Salcieinr.115

 

 

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la vanzator ( EURO UNELTE ) pentru a fi redirectionat catre service va rugam sa urmati cu stricte pasii de mai jos  :

         Automat veti primi si un email cu pasii pe care ii aveti de urmat.

  • 3. Dupa ce ai primit confirmarea de trimitere te rugam sa trimiti produsele prin intermediul firmei de curier CARGUS CURIER – NR.TELEFON 021.9292 sau 021.9330 la adresa indicata de colegii nostri.  Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre  Euro unelte trading SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid CARGUS CURIER. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur din confirmarea primita pe mail. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate/reparate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul EURO UNELTE TRADING SRL. in strada Sos.Bucuresti Urziceni Nr.17 , Complex Natura Center Hala 5.

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:

1. Repararea

2. Inlocuirea 

3. Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau inlocuit - contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea initiala din comanda. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre EURO UNELTE TRADING SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Cargus Curier sau Sameday Curier. Orice alta metoda de trasnporta este suportata de catre expeditor.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc

2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate

3. sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.

4. sau efectuat setari si instalari incorecte

5. prezinta surse defecte - condensatori sparti

6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor

7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor

8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor

9. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.